piątek, 8 maja 2015

O mnie

"Dopóki nie doświadczymy otwartości umysłu
pozostajemy schwytani przez nasze wyobrażenia
oceny, czemu towarzyszy nieuniknione uczucie frustracji.
Gdy tylko poznamy otwartą naturę
wszystkich myśli i uczuć,
przestaniemy być przez nie związani,
ponieważ w otwartości w swobodny sposób
pojawiają się one i wyzwalają same z siebie."
(Lama Ole Nydahl)

Nick: April Ramsey
E-mail: aprilramsey16@gmail.com
GG: 53078397
Twitter: @solisognatore
O mnie:
Jestem Aneta. Pierwotnie miałam być Klaudią, ale ktoś zażyczył sobie Anety, więc jestem. Sama nie wiem dlaczego, ale nie lubię swojego imienia. 
Dlaczego akurat April Ramsey? April od miesiąca w którym się urodziłam, a Ramsey od nazwiska jednego z ulubionych piłkarzy.
Jestem nieśmiała, chyba aż za bardzo. Lubię spędzać czas w samotności, niektórzy pewnie uznają mnie za aspołeczną, bo nie przepadam za przybywaniem wśród dość dużej grupy osób. Mam strasznie głośny śmiech i nie jestem zbyt cierpliwa i niestety dość łatwo wyprowadzić mnie z równowagi.

Zaw­sze bądź sobą, wy­rażaj siebie, miej wiarę w siebie, nie poszu­kuj ludzi suk­ce­su po to aby stać się ko­pią ich oso­bowości. - Bruce Lee

Z piłką na poważnie związana od wakacji 2014. Mundial i przeczytane opowiadanie o piłkarzach Chelsea, paradoksalnie pokochałam Arsenal. Siatkówka natomiast gości w moim sercu znacznie krócej niż piłka nożna, bo od tegorocznych wakacji. Jednak kocham ją równie mocno co nożną.

Muzyka! Moja trzecia miłość. Najczęściej słucham rocka, heavy metalu, a rzadziej popu. Miłość do ostrzejszego grania zaszczepił we mnie tata. Lubię piosenki, które niosą ze sobą jakieś przesłanie, mają sensowny tekst.

Muzyka: Rock, Pop, Metal (Wszystko co wpadnie w ucho z wyjątkiem rapu i country)
Ulubieni piłkarze/sportowcy: Aaron Ramsey, Gareth Bale, Sergio Ramos, Arkadiusz Milik, Eden Hazard, Klaas-Jan Huntelaar, Mathieu Debuchy, Michał Winiarski, Matt Anderson
Ulubione drużyny narodowe: Walia, Holandia, Belgia, Polska, Francja
Ulubione kluby: Arsenal, Atletico, Ajax

 Znasz moje imię, nie moją historię. Słyszałeś, co zrobiłem, ale nie przez co przeszedłem.
Jonathan Anthony Burkett

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz